Entrevista feta per Liber Catalina
Maó - 02/01/2014
Aquest jove ben decidit de 20 anys es diu Ruben Orfila, viu a Sant Lluís i ens visita ben sovint a la biblioteca. Ha estudiat PQPI (auxiliar administratiu) i ha fet pràctiques a l’Ajuntament de Sant Lluis. Ara estudia ESO.
Quina relació tens amb la biblioteca?
Sempre m’han agradat les biblioteques. Allà on he viscut, Es Castell i Sant Lluís, les he visitades i tambe venc des de petit a la de Maó,amb ma mare a llegir revistes i agafar pel.licules de la biblioteca infantil. Després, de majo,r he vingut a cosultar l’ordinador i ara venc amb un amic a estudiar.
Què és el que vens a cercar principalment?
Aquí trob el que m’interessa. De fet, s’ha obert un món nou davant jo. Jo sempre he estat vinculat al món del teatre, però aquest estiu he començat a llegir llibres més literaris: novel.la juvenil, històrica, de fantasia... i sempre els he trobat aquí, amb el personal tècnic que m’ha ajudat a trobar-los.
Quines lectures recomanaries?
M’agrada César Mallorqui , Julio Verne i els llibres 'Pedra Inca', 'La fraternitat Ehwah', 'Mar i cel'….
M’agrada el fet que me recomanin un llibre i després cercar informació a Internet per saber més coses d’ell
Coneixes la web de la xarxa?
Si, mitjançant les entrevistes, per exemple, he conegut altres gustos, altres maneres de senti –se dins la biblioteca i també altres llibres per llegir.
En què creus que han de millorar les biblioteques de Menorca?
Nomes he vist les biblioteques d'aquí però crec que tenen tot el que necessiten.